نرم افزار فارسی خیریه

خلاصه
1403/04/30

نرم افزار خیریه سرو ابزاری موثر برای مدیریت صندوق صدقات است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا تمامی صندوق‌های صدقات را مدیریت کنید و گزارش‌های مختلفی از صندوق‌های آماده تخلیه، میزان کمک‌های دریافتی از هر صندوق، و سایر جزئیات مربوط به صندوق‌ها را تهی



نرم افزار خیریه سرو ابزاری موثر برای مدیریت صندوق صدقات است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا تمامی صندوق‌های صدقات را مدیریت کنید و گزارش‌های مختلفی از صندوق‌های آماده تخلیه، میزان کمک‌های دریافتی از هر صندوق، و سایر جزئیات مربوط به صندوق‌ها را تهیه کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا به‌طور موثرتر و بهینه‌تر از منابع موجود استفاده کنید. این نرم افزار همچنین دارای امکانات انبارداری پیشرفته‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا تمامی اقلام موجود در انبارهای موسسه خیریه خود را مدیریت کنید. شما می‌توانید موجودی اقلام مختلف را ثبت و پیگیری کنید و گزارش‌های مختلفی از وضعیت انبار تهیه کنید. این امکانات به شما کمک می‌کنند تا به‌طور دقیق و منظم از منابع موجود استفاده کنید و کمبودها را به‌موقع شناسایی و رفع کنید.

به شما تبریک می گوییم، دانلود و نصب فوری نرم افزار خیریه برای شما امکان پذیر است.
این برنامه برای مدیریت موسسات خیریه می باشد و یک نرم افزار حسابداری،اتوماسیون اداری،مدیریت خیرین،مدیریت مددجویان،پرونده های پزشکی مددجویان،مدیریت صندوق صدقات،مدیریت کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و غیره می باشد.

دانلود نرم افزار خیریه

جزییات نرم افزار


مراکز تعمیر به ترتیب ستاره در سایت نت تعمیر
تعمیرکار
منوچهر اسانلو (تعمیرکار)
اسلامشهر
تعمیرکار
مهندس فاطمی (تعمیرکار)
تهران
تعمیرکار
شهر خدمات نوین پرداز (تعمیرکار)
تهران
تعمیرکار
بهروز علیزاده ( شرکت تعمیرات لوازم )
تهران
تعمیرکار
سعید قربانی (تعمیرکار)
تهران
تعمیرکار
محمد سلیمی (تعمیرکار)
مشهد
09352164148


اگر شما هم تعمیرکار هستید و یا یک شرکت تعمیر لوازم دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه » در سایت نت تعمیر ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.


تلفن مراکز چاپ به ترتیب ستاره در سایت نت تعمیر
09125837494 (تهران)
09149164592 (تبریز)
09981053600 (تهران)
09233197937 (بروجرد )
09125753542 (تهران)