ثبت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی کلاس رفع اشکال حل تمرین

خلاصه
1403/05/03

سایت هزاراستاد به نشانی HezarOstad.ir یک پلتفرم تخصصی برای تبلیغ و ثبت آگهی تدریس خصوصی است. این سایت به معلمان و اساتید دانشگاه‌ها این امکان را می‌دهد که به راحتی دوره‌های آموزشی خود را تبلیغ کرده و دانش‌آموزان بیشتری جذب کنند. اگر به دنبال تبلیغ کل



سایت هزاراستاد به نشانی HezarOstad.ir یک پلتفرم تخصصی برای تبلیغ و ثبت آگهی تدریس خصوصی است. این سایت به معلمان و اساتید دانشگاه‌ها این امکان را می‌دهد که به راحتی دوره‌های آموزشی خود را تبلیغ کرده و دانش‌آموزان بیشتری جذب کنند. اگر به دنبال تبلیغ کلاس‌های خصوصی، کلاس حل تمرین و رفع اشکال، و یا دوره‌های آموزشی ویژه‌ای هستید، سایت هزاراستاد می‌تواند به شما کمک کند تا به طور موثرتری به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. سایت هزاراستاد امکانات متعددی را برای معلمان و اساتید فراهم کرده است. شما می‌توانید شماره تلفن تماس، پیج‌های شبکه اجتماعی، فیلم معرفی، روزمه کاری و تخصص‌های خود را در این سایت وارد کنید. همچنین، می‌توانید قیمت هر ساعت تدریس خصوصی خود را مشخص کنید و تصویر پروفایل خود را ثبت نمایید. این امکانات به شما کمک می‌کنند تا به شکلی حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر به نظر برسید و به دانش‌آموزان و هنرآموزان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

اگر شما هم معلم یا استاد هستید و یا به کار تدریس خصوصی،تدریس عمومی مشغول هستید یا برگزار کننده دوره آموزشی،کلاس حل تمرین، کلاس رفع اشکال، کلاس جبرانی هستید همین الان می توانید آگهی خود را در سایت هزار استاد به نشانی www.HezarOstad.ir ثبت کنید و خود را به میلیون ها دانش آموز و دانشجویی که به دنبال شما هستند معرفی کنید.
برای شروع روی دکمه ثبت نام و ثبت آگهی تدریس کلیک نمایید.

ثبت نام و ثبت تبلیغ تدریس


مراکز تعمیر به ترتیب ستاره در سایت نت تعمیر
تعمیرکار
منوچهر اسانلو (تعمیرکار)
اسلامشهر
تعمیرکار
مهندس فاطمی (تعمیرکار)
تهران
تعمیرکار
شهر خدمات نوین پرداز (تعمیرکار)
تهران
تعمیرکار
بهروز علیزاده ( شرکت تعمیرات لوازم )
تهران
تعمیرکار
سعید قربانی (تعمیرکار)
تهران
تعمیرکار
محمد سلیمی (تعمیرکار)
مشهد
09352164148


اگر شما هم تعمیرکار هستید و یا یک شرکت تعمیر لوازم دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه » در سایت نت تعمیر ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.


تلفن مراکز چاپ به ترتیب ستاره در سایت نت تعمیر
09125837494 (تهران)
09149164592 (تبریز)
09981053600 (تهران)
09233197937 (بروجرد )
09125753542 (تهران)